1897

1897

duminică, 19 ianuarie 2014

Pentru inceput/To begin with

Am sa incep cu cariera si treptat o sa va arat unii din cei mai buni jucatori pe care ii consider eu, cele mai bune tactici, cele mai bune strigate de pe margine, etc.

Sorry for my bad english
I will start with the career, and step by step I'll show you ones of the the best players that I consider, the best tactics, the best sideline instructions, etc.

Obiectivele mele pentru cariera/My career objectives: - sa fiu angajat/get hired
-sa nu fiu demis dupa angajare/not get sacked
-sa cumpar cativa jucatori tineri talentati/sign some youth talented players
-sa domin tara unde ma voi angaja/to dominate the country where I'll be offered a job
-sa castig Uefa Champions League/win Uefa Champions League
-sa castig Campionatul Mondial al Cluburilor/win World Club Cup
-sa transform clubul in cel mai bogat club din lume/joc/to transform the club in the richest clubs from the world/game

Mi-am selectat ligile in felul acesta/I selected the leagues like this :
Experienta anterioara/Past experience: Automatic
Am decis sa incep cariera liber de contract asa cum am spus-o si la inceput./I decided to start my career unemployed, like I said on my first post.
Posturile disponibile in momentul in care am inceput jocul/Available jobs when I start the game:
 In prima zi, mi s-a oferit un interviu la Sportul Studentesc Bucuresti(Romania/Liga II-Seria I)/In my first day, i was offered a job interview at Sportul Studentesc Bucharest (Romania/Liga II-Seria I).
Din pacate, dupa o saptamana am fost informat ca nu am primit postul din partea lui Vasile Siman/Unfotunately after a week I was informed that my job interview offerred by Vasile Siman was unsuccesful.
In urmatorul post despre cariera o sa va arat urmatoarele interviuri si daca am fost angajat./In the next post about the career I will show you the interviews that will come and if i was hired.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu