1897

1897

duminică, 19 ianuarie 2014

Am fost angajat/ I have been hired

Sunt foarte fericit sa va anunt ca am primit un interviu de angajare de la Hammarby IF (Suedia-Superettan)./I am very happy to announce you that I received a job interview from Hammarby IF(Sweden-Superettan).
Cei de acolo mi-au oferit un contract pe un an de zile/I was offered a one year contract:


Am acceptat si am fost numit noul antrenor al celor de la Hammarby IF./I accepted and I was named the new head coach of Hammarby IF. 






Locul pronosticat de media este primul, dar locul in clasament lasa de dorit/Media Prediction: 1st, but the position in league table is not a pride:


In urmatorul post despre cariera o sa scriu despre obiectivele si restrictiile pentru Hammarby IF/In my new post about the career I'll write about the objectives and restrictions for Hammarby IF.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu